پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

عکسهای پردیس مامان در نوروز 92

1392/1/11 16:43
نویسنده : مامان مژده
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

 

*********************

اینجا رفته بودیم باغ بابایی، موقع ناهار یک استخون بدون گوشت دادیم دستت تا آخر ناهار خوردن ما با استخون سرگرم بودی و ما راحتتتتتتتتت غذا خوردیمم

 

*********************

روز ششم فروردین با خاله ها و دخترهاله های من رفتیم باغ  هوا خیلی عالی و بهاری بود حسابی خوش گذشت دخملی هم تو هوای آزاد کیففففف کرد و خیلی آروم و خوش اخلاق بود

به خاطر آفتاب دخترم چشماشو بسته

*********************

هشتم فروردین پارک ملت

صبح زنگ زدم به مامانی گفت اومدیم پارک ملت قدم بزنیم خیلی قشنگ شده کالسکه پردیسو بیار ببرش پارک منم زود حاضر شدم و رفتم خونه مامانی بعد از ناهار ساعت 3 بعدازظهر پردیسو حاضر کردم و رفتیم پارک ولی اینقدر گریه کرد و بهانه گرفت که تذاشت یه عکس درست و حسابی بگیرم  برگشتیم خونه و دوباره ساعت 6 با بابایی رفتیم پارک به امید اینکه ایندفعه دخملی همکاری کنه ولی بازم خیلی راضی نبودم.

*********************

نهم فروردین

پردیس در حال تماشای کلیپ "ای جونم" سامی بیگی

محو تی وی شده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرضیه مامان سلما
12 فروردین 92 16:40
من عاشق نگاه کردنتم دخمل کوچولو ... آخر جذبه ای به خدا ! عکس تو چمنش خیلی باحاله مژده . ایشالله زندگیتون سبز باشه
مامان ایلیا
12 فروردین 92 22:44
سلام ماشالله چه ناز پردیس جون خدا براتون نگهش داره دوس داشتی به وبلاگ ایلیا هم سر بزن خوشحال میشیم
فهیمه (مامی فرناز)
14 فروردین 92 18:01
جییییییییییییییییییگر پردیس عسلی با اون چشای خوشگلش ماشاللللللللله انشالللللللله سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشین
مامان مهيار
15 فروردین 92 15:35
سال نو مبارك واستون يه عالمه آرامش و شادي آرزومندم
مامان مهيار
15 فروردین 92 15:37
ماشاالله هر روز داري قشنگتر ميشي گل دختري
رومینا
20 فروردین 92 16:34
به به پردیس چه جیگری شده . سفره هفت سین قشنگی درست کردید ایشالله سال خوبی داشته باشید . 10 ماهگیت مبارک باشه
همراز مامان ایلیا
26 فروردین 92 17:12
قربونت برم من دخمل طلای خوشگل.هزارماشاالله روزبه روز داری خوردنی تر میشی.مژده جونم از طرف من حسابی بچلونش این جیگر طلا رو
طناز
1 اردیبهشت 92 21:04
خوش بحالت بابت این دخمل خانوم خوشملتتت دددددلم میخواد بخورمش راستی وب قشنگی داری من مدتیه به وبت مدام سر میزنم راستی من 18سالمه و بزودی قراره صاحب دخمل خانم خوشملی مث دخمل تو بشم قراره اسمشو بزارم ایناز چون هم این اسمو دوست دارم هم به اسم خودم میاد امیدوارم دخترم مث دختر کوچولو ناناس تو ماه شب چهارده شه
زهره جون
8 اردیبهشت 92 12:33
جان پردیس کوچولوی استخوون خووور اولین نوروزت مبارک خاله جون . چرا اینقد بداخلاقی کردی که مامانت ناراحت شده خاله ؟ این اقای سامی چی گفته که غرق دیدنش شدی ؟؟؟؟
مامان آنيتا..
9 اردیبهشت 92 12:32
سلام بر پرديس خوشگل خوش تيپ... آدرس ميل خواسته بودي عزيزم...