پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

*تولد زنبوری پردیس کوچولو*

1392/3/5 23:51
نویسنده : مامان مژده
5,296 بازدید
اشتراک گذاری

چه روز قشنگی بود روز شکفتنش

و سوم خرداد هرسال تکرار اون روز قشنگ خداست...

روزی که خدا یکی از بهترین فرشته هاشو به زمین فرستاد

روزی که برای همیشه در ذهنمون حک شده

و هیچ گاه فراموشمون نمیشه...

"روز تولد پردیس کوچولوی ما"

 

نفس مامان و بابا ،یک ساله شدی و این یعنی  من و بابا یک ساله که هر روز  با نفس هات نفس کشیدیم...

 

 یک سالی که به سرعت برق و باد گذشت و حس نکردیم...

یک ساله که تو همه جون و عمر و نفس و عشق و هستی ما شدی .

یک ساله که با حضور تو زندگیمون زیباتر از قبل شده

یک ساله که با وجودت گذر زمان رو حس نمی کنیم

یک ساله که تو شدی همه هستی ما...

                    

خدایااااااااا شکرت به خاطر این لطف بیکرانت.به خاطر وجود نازنین دختر نازمون که ثمره زندگیمون شده

 

 **************

پنجشنبه 91/3/2  یک جشن تولد واسه فرشته کوچولومون تو خونه مامانی گرفتیم . حدود 50 نفر مهمون داشتیم از ساعت حدود 6 مهمونا اومدن و تقریبا تا ساعت 10:30 ادامه داشت.

 

 

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید

 

 

اینا هم گیفت مهمونا بود که بعد از باز کردن کادوها بهشون دادم

ساعت تولد پردیس

گیفت بچه ها که بالن بود و توش چند نوع شکلات و اسمارتیز و لواشک لقمه ای بود و بچه ها خیلی خوششون اومده بود. ایده اولیه اش مال دوست خوبم زهره جون بود که همینجا ازش تشکر میکنم.

اینم میـــــــــز شامممممم که شامل:

سوپ جو - سالاد الویه - پیراشکی گوشت - کشک و بادنجون - سالاد کلم و کشمش - ژله خرده شیشه - ژله قلبی  و ژله آفتابگردون

کادوهای پردیس جون که بیشتر وجه نقد و کارت هدیه و سکه پارسیان بود دست همگی درد نکنه

پردیس جون کنار کادوهای تولدش. لباس تنش کادوی دوست خوبم الهام جونه

از همه عزیزانم که واسه برگزاری این مهمونی کمکم کردن تشکر می کنم، مخصوصا مامان خوبم و خواهرای مهربــــــــــــونم که بیشتر زحمتا رو دوششون بود.

ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامانی طهورا
6 خرداد 92 1:25
ماششششششششاله
خدا حفظش کنه عزیزم
دست مامانی هم درد نکنه همه چی عالی بود


ممنون خانومی
مينا مامي سام
6 خرداد 92 1:54
پرديس خوشگلم تولدت مبارك قربونت برم.
مژده جون دستت درد نكنه. خيلي با سليقه هستي اميدوارم هميشه در كنار عزيزانت شاد و سالم باشي.  


قربونت مینا جون خیلی لطف داری عزیزم. تولد سام خوشگله هم مباااااااررررررررک
زهره جون
6 خرداد 92 6:52
عزیزمممممممممممممممممممم مبارکهههههههههههه .. خیلییییییییییییییییی عالی و مرتب .. ژله هات خیلی خوب و تمیز دراومده مخصوصا قلبیه . آفریییییییییییییین
کیکشم که عالی .. اون شاخکاشو کی خورد ؟ من شاخک شکلاتی میخواااااااااااااام
لباسشم خیلی زیبا بود . اصلا همه چی عااااااااااالی . خسته نباشی و مبارک باشه یکسالگی پردیس جون . انشاالله خدا عمر با عزت و با برکت بهش بده زیر سایه پدر و مادرش

هههههه زهره شکمووووو!!!!!! اگه میدونستمدوست داری شاخکای شکلاتی زنبور رو واست پست میکردم شیراااااااااازززززز . ممنون از تعریفات عزیزم. دخملای نازتو ببوس
مرضیه مامان سلما
6 خرداد 92 11:37
واااااااااااااااااای قشنگ ترین تولدیه که تا حالا دیدم ... عالیه ... همه چی عالیه ... الهی صدساله بشی زنبورک خوش تیپ من


مرسی مرضیه جوووووون انشالله تولد کفشدوزک کوچولومون هم به خوبی برگزار بشه. ببووووووسش
بهاره مامان هیربد
6 خرداد 92 17:41
زنبور کوچولو تولدت مبارک الهی 100000000 ساله بشی
مژده جون واقعا خسته نباشی همه چیز عالی و زیبا ، امیدوارم همیشه شاد باشی



مرسی بهاره جون چشمات قشنگ میبینه خانومـــــــی. هیربد جونو ببوس
مامان ایلیا
7 خرداد 92 10:40
زنبور کوچولوی نازمممممممممم تولدت مبارک.الهی تولد بچه تو جشن بگیری خاله



مژده جونم همه چیز واقعا عالی بود.عالیییییییییییی.خیلی قشنگ شده.من عاشق لباسش شدم.دستت دردنکنه با اینهمه زحمت مامان باسلیقه.انشالله سال دیگه خودشم از کیکش بخوره.




ممنون عزیزم چقدر تعریف کردی ازم رفتم رو ابرا هههههههه . انشالله تولد ایلیا جون هم به خوبی و خوشی برگزار بشه. آمیــــــــن بابت دعات

مامان دنیز
7 خرداد 92 15:37
تولد دخترتون خیلی شیک و عالی بود دخترتون هم خیلی نازه ماشالله
تولدش مبارک باشه خدا حفظش کنه براتون


ممنون خانومی خوشحال شدم که نظر گذاشتی
سوده مامان مهیار
8 خرداد 92 23:02
زنبور طلایی تولدت مبارک
مژده جون خیلی عالی ٰزیبا و همه چیز با سلیقه بود


ممنون عزیزم لطف داری
مامان مریم
13 خرداد 92 9:55
سلام لطفا خصوصی...
رومینا
17 خرداد 92 17:59
پردیس جونم تولدت مبارک باشه ایشالله سالهای سال در کنار مامان بابا خوب خوش زندگی کنی
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای که در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولد فرشته کوچک تان مبارک



ممنون رومینا جون ... چه شعر قشنگگگگی . دستت درد نکنه . رادوین جونو ببوس

سارا
19 خرداد 92 9:18
پرديس جون، زنبور كوچولوي خوشگل، تولدت مبارك
دست مامان مژده درد نكنه چه جشن قشنگي

ممنون سارا جون خیلی لطف داری.


لیلا مامی لیلیا
19 خرداد 92 23:07
ای جونمم به زنبور کوچولو تولدت مبارک 100 ساله شی خاله بوس از طرف دوستت لیلیا
مژده جان همه چیز عالیه افرین خوش سلیقه ای مثل خودم


ممنون لیلا جون لطف داری. نه بابا ما اصلا به شما نمیرسیم خانومی

ندا(مامان رها)
25 خرداد 92 15:01
تولد پردیس جان مبارک. الهی عمر طولانی با شادی و سلامتی داشته باشه زیر سایه پدر و مادر

گلم خیلی زحمت کشیدی و در واقع گل کاشتی. پردیس خاله جون بعدا برای مامانی جبران کن


نداجون خیلی خوشحالم که به ما سر میزنی . و بابت دعای قشنگت هم ممنونم. دخمل ناز و زرنگتو ببووووس
زهره مامي joanne
26 خرداد 92 1:03
ماماني همه جي عااااااالي بود عااااااالي خسته نباشي تولد زنبور كوجولوي نازنازي خيلي خيلي مبارك باشه
بوسه بارونش كنيد از طرف من


ممنون زهره جون لطف داری.... شما هم ژوان جونو حسابی ببووووس
مامان مریم
26 خرداد 92 11:33
سلام مژده ی عزیزم...ممنون توضیحات خیلی کامل و خوب بود حتما درستش میکنم..خیلی خوشگله..عزیزم با اجازه لینکتون میکنم پردیس خوشگلمو ببوس


خواهش میکنم مریم جون انشالله درست کنی و خوشت بیاد. منم لینکتون میکنم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 تیر 92 10:11
سلام خانمی. به سلامتی. مبارکش باشه. دوست داشتید قفل راست کلیک رو بردارید تا بنام خودتون ثبتش کنم.
مامان ملینا و کوروش
10 تیر 92 9:50
تولدت مبارک پردیس خوشگلم دست مامان جونی درد نکنه خیلی با سلیقه و زیبا بود
علی
14 تیر 92 16:53
سلام من یک مطلب جدیدی زدم با عنوان نینی شما اگه دوست دارین عکس نینیتون طراحی کنم بزارم توی وبم هم امار وبتون میره بالا هم دوستان از دیدن عکسها لذت میبرند اگر موافقی خبرم کن
مامان صبا
16 تیر 92 22:35
سلام من مامان صبام ار نی نی سایت اومدم یه سوال داشتم نی نیم اشتهانداره چیکارکنم؟
آرزو
27 آبان 93 17:48
خیلی با سلیقه هستیدآفرین