پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

دهمین ماهگرد پردیس

1392/1/3 16:08
نویسنده : مامان مژده
783 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم فروردین ، دهمین ماهگرد دختر عسلم بود و 29 اسفند هم پردیس جون  300 روزه شد .

سیصد روز رو در کنار یک فرشته کوچولو سپری کردیم که جزو بهترین روزهای عمرمون به حساب میاد .

به نظر من که این ده ماه خیلی زود گذشت، خوشحالم که داریم به اولین سالگرد تولد پردیس کوچولو نزدیک میشیم.

پردیس جونم دو رقمی شدن ماهگرد تولدت مباااااارک.

انشالله همیشه خوشبخت و سلامت باشی

(امشب خونه مامانی بودیم خاله جون اعظم با خانواده اونجا بودن ، مهدیار نوه خاله جون از مامانش پرسید پردیس چند وقتشه ؟؟؟؟؟ سمانه جون گفت 2 ماهه دیگه یک سالش میشه. مهدیار با تعجب گفت نخخخخخخییییییر همین چند روز پیش رفتیم دیدنش تازه به دنیا اومده بود.........هههههه . ولی واقعا به خودم گفتم باید بیشتر قدر این روزهای شیرین رو بدونم خیلی زود داره میگذره ) 

 

 شیطنت های دخملی:

این روزها ماشالله خیلی شیطون شدی یک ماهی هست که به سرعت برق و باد 4دست وپا میکنی و  دستت رو از میز مبل یا تلویزیون میگیری و بلند میشی و هرچیزی که جلوی دستت  باشه برمیداری، بعضی وقتا دو تا دستت درگیر میشه و تاپپپپپپپپپ  میافتی و گریه میکنی.واقعا یک لحظه هم نمیتونم ازت غافل بشم خیلی کارای خطرناکی میکنی .

چند بار به قصد تخریب سفره هفت سین به سمت میز حمله بردی که ناکام موندی چون من یا بابا احسان مانع میشدیم نمیدونم ماشالله این همه انرژی رو از کجا میاری ما که دیگه رسما در مقابلت کم میاریم . خیلی هم لجباز شدی و اگر کاری بر خلاف میلت انجام بدیم و یا نذاریم به خواستت برسی خودتو به زمین و آسمون میزنی .

چند روزه یاد گرفتی هر چی میخوری به ما هم تعارف میکنی دیشب تو بشقاب واست سیب زمینی گذاشته بودم هر یک دونه ای که میخوردی یکبار هم به ما تعارف میکردی و میبردی سمت دهنمون واقعا کیف میکنیم از دیدن این کارهای بامزت.

دو هفته ای میشه که مامان منصوره و بابا حاجی رفتن مسافرت سمت جنوب و دلمون واسشون تنگ شده. این مدت صبحا که میرفتم اداره شما رو میبردیم خونه مامانی.

اونجا هم حسابی شیطونی میکنی هم دلبری.  رابطت با بابایی خیلی خوبه مثلا یک وقتایی که بابایی کار داره و نمیتونه باهات بازی کنه  اینقدر دنبال بابایی 4دست و پا میکنی تا بالاخره بغلت کنه و بعد حسابی خودتو لوس میکنی و میخندی. بابایی هم خییییییییلی دوست داره.

 

در آخر اینکه خیـــــــــــــــــــــلی دوستت داریم دردونــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه مامان سلما
12 فروردین 92 16:42
سیصد روزگی پردیس عسل مبارک. ایشالله تنش سالم و دلش آروم باشه همیشه