پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

عید فطر در اسجیل

1391/5/31 19:53
نویسنده : مامان مژده
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

«عید سعید فطر مبارک»

روز یکشنبه عید فطر بود ولی چون مرجع تقلید بابا احسان دوشنبه رو عید اعلام کرده بود مجبور بودیم برای احتیاط از شهر خارج بشیم تا بابا احسان بتونه روزشو باز کنه به همین خاطر قرار گذاشتیم با مامانی و خاله فرزانه اینا بریم بیرون شهر ولی اونا چون احتمال میدادن شلوغ باشه نیومدن و ما سه تایی راهی جاده شدیم و دوباره رفتیم سمت گلمکان ولی قبل از گلمکان یک جاده فرعی بود که به اسجیل می رسید ما هم کنجکاوی کردیم و رفتیم اونجا . جای خیلی قشنگی بود هوا هم خنک و خوب بود رودخونه هم داشت ولی مثل رودخونه گلمکان پر آب نبود اونجا که رسیدیم چادر مسافرتی زدیم تا دختر گلمون توی چادر بمونه و مامانش بتونه راحت شیرش بده و به کاراش رسیدگی کنه ،بابا احسان هم جوجه کباب عالی واسمون درست کرد تا عصر اونجا بودیم ، خیلی خوش گذشت.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مریم
31 مرداد 91 20:08
دوستون دارم خیلی زیاد.
مامان مینا
8 شهریور 91 23:34
سلام مژده جان وبلاگ قشنگی داری و خیلی خوب و با حوصله مینویسی من که فکر میکنم اگه ریحانه م بدنیا بیاد وقت سر خواروندنم ندارم چه برسه به وبلاگ نویسی... به من سر بزن و اگه دوست داری تبادل لینک کنیم خبرم کن دوست دارم از تجربیاتت استفاده کنم.
مامان مینا
8 شهریور 91 23:45
الان رفتم خاطرات زایمانتو خوندم چه خوب نوشته بودی آدمم میتونه خودشو توی اون صحنه ببینه حتما بهم سر بزن به تجربیاتت احتیاج دارم ممنون
مامان مینا
8 شهریور 91 23:47
دختر نازتو جای من ببوس ضمنا خوش به حالتون که تو مشهد زندگی میکنین و به حرم دسترسی دارین التماس دعا
مامان مینا
12 شهریور 91 1:25
ممنون که اومدی عزیزم بازم بهم سر بزن این روزا خیلی کمر درد میکشم و حوصله پای کامپیوتر نشستن رو ندارم
مامان مینا
12 شهریور 91 1:37
سیسمونی پردیس جون رو دیدم دست مامانت اینا درد نکنه حسابی برات سنگ تموم گذاشتن اما ببخشید عزیزم یه سوال داشتم... فوضولی نباشه ها محض کنجکاوی میپرسم: شیشه و پستونک هایی که براش گرفتی همه استفاده میشه؟ آخه من از هرکدوم فقط یکی گرفتم. اتفاقا شیشه ای که گرفتم از مال پردیس جونه همون صورتیه که وسط گذاشتی... یه چیز دیگه: مگه مادر شوهر هم باید سرویس خواب آماده کنه؟ طفلی مامان من همه چی رو خودش آماده کرده.. اصلا مادر شوهرم زیاد بفکر نیستش...
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 17:38
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.