پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

دخترم سه ماهگیت مبارک

1391/6/3 18:37
نویسنده : مامان مژده
377 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم سه ماهگیت مبارک

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

دخترک شیرینم!

عاشقت می شوم با هر بار بوییدنت...با هر بار بوسیدن گونه های لطیفت..

عاشقت می شوم با هر لبخند شکرینت و هر بار که مرا به قهقهه های نمکینت مهمان

میکنی...

هر روز صبح که تو را در آغوش می کشم، دوباره به یاد می آورم که من یک مادرم و

باز لبریز می شوم از عشق مادری...

تو را به سینه می فشارم و تو نه تنها از این فشار ناراحت نمی شوی ، بلکه لبخندی زیبا در پاسخم میدهی و من گیج می شوم که چگونه است که تو مرا حس می کنی و احساس مرا...

بوسه باران میکنم تمام تنت را و هر آنچه خالق زیبای ما به زیبایی در تو نقش زده است ....

کاش می شد خدایم را هم ببوسم و تمام سپاسگزاریم را یکجا به او تقدیم کنم...

اما مگر نه اینکه تو بوی او را میدهی؟ و این مهری که در وجود من جاری است قطره ای از دریای مهر او به بندگان است؟

پس بگذار تو را غرق بوسه هایم کنم که تو مرا به آن روزها می بری که هیچ نبود بین  من و معبودم جز عشق...

 کاش می شد به همان پاکی بمانیم که آمده بودیم...به زلالی این روزهای تو...

 

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)