پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

فرشته کوچولوی خونه ما 5 ماهه شد

1391/8/4 18:31
نویسنده : مامان مژده
415 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم، گل قشنگم، فرشته کوچولوی خونه ما 5 ماهه شد. 

 شکلکهای جالب آروین

 

دختر گلم 5 ماه از روز قشنگ تولدت گذشت و داریم شب و روزمون رو در کنار تو می گذرونیم  و به درگاه خالق مهربون شکرگزاری می کنیم.

دخترک شیرینم ، عشق مامان و بابا  پنج ماهگیت مبارک از خدا میخوام تو رو صالح و سلامت برامون نگه داره .

عزیز مامان دیگه خیلی خیلی شیرین شدی و هرجا میریم واسه بغل کردنت دعوا میشه (مخصوصا خاله جونا) وقتایی که با من و بابا تنها هستی خیلی بلند بلند میخندی ولی نمی دونم چرا تو جمع اصلا بلند نمی خندی ؟متفکر دیشب داشتیم با بابا احسان فیلمهای 5 روزگیتو نگاه میکردیم وای خدااااااا چقدر کوچولو بودی و ناتوان حالا ماشا... کلی بزرگ شدی و تو دل برووووو . شبها دیگه اصلا تو تخت خودت نمی خوابی، کلی باید راه ببرمت و باهات بازی کنم تا شاید لطف کنی و بخوابی، پریشب تا ساعت 4 صبح بیدار بودی و همش می خندیدی نمی دونم آخه این انرژی رو از کجا میاری تو؟؟؟؟؟؟؟؟

از بین عروسکهات از جوجه اردک و یک عروسک کوچولو که شعر (آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم)می خونه خیلی خوشت میاد و از ذوقت جیغ میزنی.

از چند تا از دوستان نی نی سایت شنیدم که نی نی هاشون خیلی نایلون فریزر دوست دارن منم امتحان کردم وااااای باورم نمیشد اینقدر برات جالب و مهیج باشه الهی فدات شم دخترم که اینقدر قانعی. خلاصه کلی با نایلون فریزر که مثله بادکنک باد می کنم ذوق می کنی و سرگرم می شی منم به کارام می رسم، گره پلاستیک رو پیدا میکنی و تو دهنت میکنی و شروع به مکیدن میکنی خیلی بانمک میشی.نیشخند

ضمناً اینو بگم که به خاطر حساسیت شما ،مامان مژده نمی تونه کیک و شیرینی و خیلی چیزای دیگه رو بخوره واسه همین تصمیم گرفتیم فعلا کیک تولد نخریم. به قول بابا احسان و مامانی: کیکی که مامان نی نی نتونه بخوره اصلا مزه نمی ده .

دخترم از خدا بخواه که هرچه زودتر این حساسیتت خوب بشه. ماچ

 بعدا اضافه شد: وزن دخترم در 5 ماهگی 7.300

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه زهرا
4 آبان 91 18:38
سلام عزیز دل عمه ، از اینکه اولین مرتبه ست دارم واست مینویسم خیلی ذوق زده ام ، تولدت مبارک پردیس خوشگلم، برای داشتن مامان مژده مهربون و خوش سلیقه هم بهت تبریک میگم. دوست دارم آبجی کوچولو من :-o
سوده مامان مهیار
7 آبان 91 17:09
سلام مژده جون 5 ماهگی پردیس گلی مبارک با نی نی خوشگلت همیشه شاد باشی عزیزم من لینکت کردم.