پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

شمارش معکوس

1391/8/12 17:00
نویسنده : مامان مژده
335 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماه پیش مثل الان شمارش معکوس داشتم و روزها رو تک تک می شمردم تا به روز موعود و لحظه دیدار با دخترم برسم و  چقدر گذشت روزها و هفته ها برام شیرین بود چون منتظر دیدن روی ماه دخترم بودم . این روزها هم من شمارش معکوس دارم اما همراه با یک دنیا دلتنگی و نگرانی چون شش ماه مرخصی زایمانم رو به اتمامه و از 3 آذر باید شروع به کار کنم و صبح ها دخترم رو از آغوش گرمم جدا کنم خدایا خیلی برام سخته!!!!!!!!!

هر روز صبح که از خواب بیدار میشم پردیس رو غرق ناز و بوسه می کنم تا شاید از این افکار رهایی یابم باز خودم رو دلداری میدم که مامان من و بابا احسان هم کارمند بودن و خودمون هم چنین روزهایی رو پشت سر گذاشتیم و از دلتنگی اون روزها چیزی یادمون نمیاد پس شاید برای پردیس کوچولو هم خیلی سخت نباشه.

پردیس جونم اینو بدون که این دور بودنهای چند ساعته مامان و بابا از تو ، فقط برای رفاه و آسایشه توست پس ما رو ببخش.niniweblog.com

خدا جونم کاش این مرخصی 9 ماهه زایمان زودتر تصویب بشه و شامل حال منم بشه . آمییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)