پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

نیم سالگی دخترم

1391/9/3 15:40
نویسنده : مامان مژده
263 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و عزیزم؛

عزیز دردونه ی مامان و بابا، امروز ششمین ماهگردت بود.قلبقلبماچ

نیم سال است که خونه پر مهرمان با قدمهایت معطر شده و صدای نازنینت در آن طنین انداز است.

از هر ثانیه و لحظات با تو بودن لذت می بریم و برای داشتن چنین هدیه الهی و نازنین دختری مانند تو هر چقدر خدای را  شکر گوئیم باز هم کم است.

 

گل نازم، ششمین ماهگردت برای من با همه ماهگردهات یک فرق داشت ، اونم این بود که امروز هشتمین روز از ماه محرم است و ساعت 2 مراسم همایش شیرخوارگان حسینی در حرم امام رضا(ع) بود، خیلی دوست داشتم تو این مراسم شرکت کنم و از پارسال به فکر این همایش بودم، ولی انگار قسمت نبود چون بابا احسان امروز هم  سرکار بود و نتونست ما رو ببره حرم از طرفی هم این روزا هوا خیلی سرد شده ترسیدیم خدای نکرده دختر گلمون سرما بخوره ، اما برنامه همایش رو از تلویزیون نگاه کردم و کلی اشک ریختم.

امسال خیلی بیشتر از سالهای دیگه به فکر شش ماهه امام حسین (ع) بودم چون خودم یک فرزند شش ماهه دارم.

 

خداوندا این هدیه ات را صحیح و سالم برایمان حفظ کن . آمین

 

 

 

دوستت داریممممم بی نهایتتتتتتتت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوده(مامان مهیار)
3 آذر 91 23:09
الهی 120 ساله بشی عروسک خانوم

مرسی خاله سوده ،مهیار جونو ببوس