پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

قصد سفر

1391/6/30 10:34
نویسنده : مامان مژده
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

بالاخره تصمیم گرفتیم با خاله جونیا بریم مسافرت اونا دیروز عصر راه افتادن و ما میخوایم امروز عصر راه بیافتیم چون بابا احسان نمی تونست امروز رو مرخصی بگیره.صبح مامانی زنگ زد گفت شاید ما هم راه بیافتیم niniweblog.comخیلی خوشحال شدم .

اولین باری هست که داری میری مسافرت یکم استرس دارم هم واسه هوا ،هم واسه این میترسم که شبا خوب نخوابی و بقیه اذیت بشن همینجا به مامان قول بده که دختر خوبی باشی. باشه؟؟؟؟؟؟؟

راستی 4 مهر واکسن 4ماهگیتو باید بزنم ولی چون مشهد نیستیم قرار شد وقتی برگشتیم واکسنتو بزنی .

الان که دارم اینا رو مینویسم مثله فرشته ها روی تخت ما خوابیدی . دیشب تا ساعت 3 بیدار بودم و وسیله های سفر رو جمع می کردم الانم تا بیدار نشدی باید برم لباسها رو بزارم تو چمدون .

خدا کنه هوا خوب باشه و سرد نباشه آخه دوست دارم نهایت استفاده رو ببرم چون خیلی وقته مسافرت نرفتیم ،پارسال میخواستیم مهرماه بریم مسافرت که فهمیدیم یک مسافر کوچولو تو راه داریم و نمیشهههههniniweblog.comقربونت بشم دخترممم

 

دیگه من برم به بقیه کارام برسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)