پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

1391/7/8 10:39
نویسنده : مامان مژده

ما از سفر برگشتیم

پنجشنبه شب وسایلامونو جمع کردیم و تو ماشین چیدیم و ساعت 9 از خونه راه افتادیم ولی چون خیلی ترافیک بود حدودا ساعت 10 از شهر خارج شدیم و آخر شب رسیدیم بجنورد و رفتیم خونه عموجون علی من البته خودشون مشهد بودن و مامانی اینا چون زودتر رسیده بودن کلید رو گرفته بودن و اونجا بودن، شب رو اونجا خوابیدیم و صبح ساعت 8 راه افتادیم جاده ها خیلی خلوت و خوب بود ناهار رو اکبر جوجه گلوگاه خوردیم و شب حدود ساعت 7 رسیدیم نمک آبرود.

شنبه صبح همگی رفتیم سوار یک بازی به اسم "سورتمه" شدیم وای خیلی با حال بود خیلی هیجانی و شاد بود قربون مامانم بشم که بلیطش رو پس داد و پردیس رو نگه داشت تا من بتونم سوار بشم.

ظهر ناهار رو تو محوطه نمک آبرود بودیم عصر رفتیم دریا . بعد هم همونجا بلال خوردیم.

یکشنبه  ظهر هم رفتیم منطقه نمونه گردشگری خورماچال در شهر عباس آباد که  واقعا جنگل زیبایی بود و طبیعت بکر و بی نظیری داشت و رودخونه ای که پر از ماهی بود، گویی قطعه ای از بهشت بود  تا  عصر اونجا بودیم خلاصه تا ظهر سه شنبه نمک آبرود بودیم و بعد رفتیم رامسر.

دو روز رامسر بودیم و تله کابین سوار شدیم که خیلی زیبا بود و یک روز هم رفتیم جنگلهای جنت رودبار و ماهی کبابی خوردیم و پنجشنبه عصر ساعت 3 از رامسر راه افتادیم و شب گرگان خوابیدیم و بالاخره ساعت 9 جمعه شب (91/7/7)رسیدیم به منزل خودمون .

و اما پردیس در سفر

عروسک خوشگلم تو مسافرت دختر خوب و آرومی بود و خیلی هم خوش خنده شده بود وقتی باهاش صحبت می کردیم با صدای بلند می خندید صبح ها هم خیلی زود بیدار میشد و دست به دست می چرخید و به همه صبح بخیر می گفتلبخند خیلی خوب بود که دسته جمعی رفته بودیم مسافرت و همگی در نگهداری از دخترم بهم کمک کردن دست همه درد نکنه .

روزهای آخر سفر دیگه خیلی بغلی شده بود و حاضر نبود حتی بک لحظه پائین بذاریمش این بود که تا خود مشهد تو بغل مامانش بود و حاضر نشد تو کریر بخوابه یا من صندلی عقب مینشستم یا پردیس جلو بود و باید ایستاده نگهش میداشتم چون دوست نداشت خوابیده یا نشسته باشه.

91/7/3 تولد چهارماهگی پردیس رو تو نمک آبرود گرفتیم خیلی خوش گذشت. اینم عکس کیکش البته خودم بخاطر رژیمم نتونسنم یخورم خیلی دلم گرفته بودافسوس

در کل سفر خوبی بود وخیلی خوش گذشت.