پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

خاطره یک روز زیبا

1391/7/11 10:49
نویسنده : مامان مژده
397 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 11 مهر ماهه و برای من و احسان عزیز یادآور یک روز زیباست .

پارسال چنین روزی بود که فهمیدم دلم میزبان یک فرشته کوچولو شده اونم واسه 9 ماه، چه میزبانی زیبا و فرح بخشی بود و امروز دختر گلم چهار ماه و 10 روزه که در آعوشم قرار داره و من عاشقانه دوستش دارم .

90/7/11 صبح از اداره مرخصی گرفتم و با احسان رفتیم آزمایشگاه، دل تو دلم نبود ساعت 12 زنگ زدم و تلفنی جوابشو گرفتم وای چقدر خوشحال بودم دیگه نمی تونستم پشت میزم بشینم همش در حال خنده بودم به احسان زنگ زدم و بهش گفتم اونم خیلی خوشحال شد و تبریک گفت بعد به الهام جون ،دوست صمیمیم اس ام اس دادم نوشتم سلام خاله الهام خوبی؟ خوشی ؟ اونم بلافاصله زنگ زد و ماجرا رو فهمید و تبریک گفت .

13 مهر رفتم دکتر و بعدش رفتم خونه مامانم اینا چون تازه از سفر ترکیه برگشته بودن و حدودا 10 روز بود ندیده بودمشون خلاصه همون شب به مامانم و خواهرام گفتم و بعدش هم به مادرشوهرم اینا گفتیم همه از این خبر خوشحال شده بودن.

الان بایادآوری اون روزها به وجد میام ،چه روزهای شیرینی بود  .

خدایا شکرت

( صبح واکسن 4 ماهگی پردیس رو با چند روز تأخیر زدیم).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب (مامان امیر عباس)
12 مهر 91 12:17
سلام عزیزم ... انشالله همیشه شاد باشین ... خدا دختر نازتونو براتون نگهداره... انشالله زندگی همیشه روی خوش بهتون نشون بده انشالله
زینب (مامان امیر عباس)
12 مهر 91 12:19
به منم سر بزنید... www.amirabas91.niniweblog.com وب پسرم که حالا فرشته شده www.rozaneomid.niniweblog.com به امید روزی که خدا باز لطفش شامل من و همسرم بشه انشالله
مامان مینا
12 مهر 91 13:25
سلام مبارکه برای ما مامانا هر روز و هر لحظه ش قشنگه ریحانه من بدنیا اومده بیا به ما سر بزن پردیس جون رو از طرف من ببوس عکساشم دیدم خیلی نازن
مامان مینا
15 مهر 91 12:36
سلام مامان مژده جون ممنونم که اومدی. دیدی خدا بهم چه دختر نازی داده؟؟؟؟ این خیلی قشنگه که ما مامانای وبلاگی خاطرات قبل و بعد از زایمانمونه اینجا مینویسیم... یادته چقدر نگران بودم؟؟؟؟ پردیس جون رو از جای من ببوس. کاش یهجوری بشه پردیس و ریحانه با هم دیگه دوست بشن چون یه نقطه اشتراک دارن و اونم مامانای وبلاگیشونه...