پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

اولین رانندگی مامان و نی نی

1391/7/21 17:26
نویسنده : مامان مژده
434 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم سلام

روز یکشنبه 91/7/16 ساعت 10:30 گذاشتمت پیش مامان منصوره و رفتم  یکسری از کارهای بانکی  که داشتم انجام دادم و بعد هم رفتم تامین اجتماعی، یکم نگران بودم که مامانی رو اذیت کنی ولی زنگ که زدم مامان منصوره گفت نه آرومه و داریم بازی می کنیم بعد هم اس ام اس دادند که پردیس جون لالا کرده منم خوشحال به کارام رسیدم و ساعت 12:45 رسیدم خونه که دیدم مثله فرشته ها خوابیدی . هنوز لباسامو در نیاورده بودم که مامانی (مامان خودم)  زنگ زد و گفت ناهار بیا خونه ما منم سریع لباس تنت کردم و بهت شیر دادم و واسه اولین بار دو تایی رفتیم بیرون .

وای خیلی خوب بود دیگه فکر می کردم بعد از 5 ماه می ترسم رانندگی کنم ولی اصلا اینطور نبودز شما هم مثله خانوم خانوما صندلی جلو تو کریر بودی و اذیت نکردی . تجربه خوبی بود انشا... از این به بعد بیشتر با هم میریم بیرون خوش می گذرونیم.niniweblog.com

 

عسل مامان دوستت دارررررررررررممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان لیلیا
14 بهمن 91 17:20

سلام از بچه های کلوبم
ماشالا به گل دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه


قربونت لیلا جون نظر لطفته عزیزم