پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

تساوی معادله

1391/9/25 17:04
نویسنده : مامان مژده
269 بازدید
اشتراک گذاری

حدودا دوماه پیش یک کشف جالب کردم ولی تا حالا اینجا ننوشته بودم ولی الان گفتم اگر ننویسم دیر میشهچشمک

یک روز با مامان منصوره کشف کردیم که بعد از دنیا اومدن پردیس تعداد زن ها و مرد ها در خانواده بابا احسان با هم برابر شده، بعد از چند وقت من حساب کردم متفکردیدم که تو خانواده خودم هم  با اومدن دخملی تعداد زن ها و مردها با هم برابرشده. تشویق

مثله معادله ای می مونه که تنها یک جواب داره و چیز دیگه ای نمی تونی به جاش بذاری تا تساوی برقرار بشه. دخترم این  خیلی برام جالب بود و یک بار دیگه به عدل خدا پی بردم .

.

.

.

 

و اما حالا قراره این تساوی تعداد زن و مردها در خانواده مامان مژده به هم بخوره میدونی چرا؟؟؟؟؟

.

.

.

چون خاله پرنیان داره عروس میشه و قراره یک عضو جدید به خانوادمون اضافه بشه واسه همین معادله خراب میشه ولی خوب اشکال نداره چون این خبرخوبیه و من خیلی خوشحالم

 

niniweblog.com

واسه همین گفتم اگر تا آخر  هفته این موضوع رو اینجا برات ننویسم بعدا از اعتبار ساقط میشه هههههه

 

پرنیان عزیزم ؛ از اعماق وجودم ، روزهایی شیرین و طلائی برایتان آرزومندم.

خوشبخت باشید niniweblog.com


قلبقلبقلبقلبقلبماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهیار
28 آذر 91 0:38
مامان مینا
2 دی 91 0:20
سلام چه معادله ی جالبی مژده جون به ما هم سر بزن خوشحال میشیم. چند تا عکس جدید از ریحانه گذاشتم بیا ببین بای
مامان مینا
2 دی 91 0:21
راستی از پردیس جون چه خبر؟؟؟ از شیطونیاش بنویس دلم براش تنگ شده روی ماهشو ببوس
رومینا
2 دی 91 12:50
پردیس جونی 7 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مینا
3 دی 91 17:32
زاستی تولد هفت ماهگی پردیس جون رو هم تبریک میگم. عکسای ریحانه رو دیدی؟؟؟؟
mamane kouroush
5 دی 91 16:28
salam mojde joon man mamane khordad91 maman kouroush va melina hastam.pardis joonam mashala kheili nazw miboosamesh man weblogesho toye doostane bacheham gozashtam.bebosesh
سمیرا
9 دی 91 19:09
آره عزیزم چرا که نه حتما برات میفرستم بگو چه چیزایی لازم داری در؟ عکس دخمل گلتم چند تا واسم بفرست این آدرس ایمیلم samirakhadempour@yahoo.com آره همهرو خودم طراحی کردم
مامان مهیار
13 دی 91 16:18
سلام مژده جون یه سوال دارم ازت
مهیار یه هفته ای هست که شبها خیییییییییلی شیر می خوره احساس می کنم سیر نمی شه دکتر خودش تهران نیست الان پیش یه متخصص بردم می گه چون وزنش خوب اضافه میشه نیازی نیست غذای کمکی شروع کنم ولی من فکر می کنم همش گشنه است پردیس تو چه شرایطی بود که غذای کمکی شو شروع کردی ؟ به نظرت من چی کار کنم



سلام سوده جون
پردیس دقیقا پنج ماه و نیم بود که غذا رو واسش شروع کردم وزنش هم خوب بود فقط خیلی ناآرومی میکرد و موقع غذا گریه می کرد همش در حال شیر خوردن بود واسه همین دکتر گفت بهش فرنی بدم بعدش هم سوپ. اگر خواستی فرنی آرد برنج واسش درست کنی حتما خودت آرد برنج درست کن هم عطرش بهتره هم میدونی که با بهترین برنج ایرانی درست کردی .
انشا... گل پسری زیر سایه پدر و مادر مهربونش
همیشه سالم و سلامت باشه .ببوسش
چیکار کردی دیگه وبلاگش با فایرفاکس باز نمیشه؟؟؟؟؟
ر
نشمیل
14 دی 91 10:54
کشف باحالی بوداااااااااااا


آره به نظر خودم هم خیلی جالب بود هرچند الان دیگه با اومدن داماد جدید این معادله بهم خورد.ههههههه