پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

سرماخوردگی مامان مژده و بابا احسان

1390/11/5 15:01
نویسنده : مامان مژده
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی دخترکم؟

الهی فدات شم که اینقدر حرکات و تکونات زیاد شده که من همشو حس می کنم و قربون صدقه تو گل نازم میشم. راستی باباجونم دیگه به خوبی متوجه حرکتهای قشنگت میشه عزیزم و با هر تکونت خیلی ذوق میکنه.

عزیزم منو بابا احسان دوتایی این هفته به شدت سرماخورده بودیم و خیلی حالمون بد بود یکشنبه و سه شنبه رحلت پیامبر و شهادت امام رضا(ع)بود و من شنبه و یکشنبه هم اداره نرفتم یعنی اصلا نمی تونستم تکون بخورم ،فکر کنم خودت تا حالا متوجه شدی چون من خیلی تب داشتم و بدنم درد می کرد و الانم هنوز از بس سرفه می کنم آرامشو از تو هم گرفتم .

دست مامان منصوره هم درد نکنه که این چند روز با غذاها و سوپهای خوشمزه از ما پرستاری کرد و خیلی به زحمت افتاد.  شکلکهای جالب آرویــــــــن

مامان منصوره ممنونتونیمممممم

جوجوی من خوب از خودت مواظبت کن و واسه ما هم دعا کن که زود خوب بشیم و تو هم بیشتر از این اذیت نشی.

راستی عزیزم منو مامانی و بابایی هفته قبل رفتیم تخت و کمدی رو که با بابا احسان پسندیده بودیم رو سفارش دادیم و گفت تا ١٩ بهمن تحویل میدن وای خیلی خوشحالم عزیزم امیدوارم تو هم وقتی اومدی اونا رو بپسندی جیگر طلا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
8 بهمن 90 1:08
سلام . ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا جان مجددا با مطلب جدید به روز شد . با نظرات قشنگتون بنده و ملیسا خانم رو مفتخر کنید . ممنونم.