پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

ویزیت ماه ششم

1390/11/10 16:14
نویسنده : مامان مژده
929 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  یکی یکدونه مامان

شنبه 8/11/90 نوبت دکتر داشتم و ساعت 6:30 از خونه راه افتادم . خیابونا خیلی شلوغ بود ، بابا احسان هم که کار داشت نتونست با من و شما بیاد و من خودم مجبور بودم رانندگی کنم ،وای که از اون همه ترافیک کلافه شده بودم، خلاصه به مطب دکتر که رسیدم ساعت نزدیک 8 شده بود ولی خدا رو شکر اونجا خیلی معطل نشدیم و زود رفتیم داخل . خانم دکتر از همه چی راضی بود ولی در مورد مسافرت که ازش سوال کردم گفت من  پیشنهاد نمی کنم بری، مگر اینکه سفر واجبی باشه، منم خیلی پکر شدم چون با احسان جون از چند ماه قبل برنامه ریزی کرده بودیم که بهمن ماه بریم مسافرت و خانم دکتر همه برنامه هامونو خراب کرد .

البته اشکال نداره گلم چون من به خاطر تو حاضرم همه کار بکنم .

 این روزها هوا خیلی سرد شده و نمی شه خیلی از خونه بیرون رفت .امیدوارم که دیگه سرما نخورم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)