پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

فردا تو می آیی.......

1391/3/2 13:39
نویسنده : مامان مژده
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و قشنگم

فرشته کوچولوی من امروز آخرین روز از بارداریم هست و امیدوارم فردا این موقع تو بغلم باشی و تماشات کنم مامانی .

امروز آخرین روزی هست که صدای مامانو از توی تاریکی ها می شنوی و انشاا... من از فردا می تونم تو چشمای نازت نگاه کنم و قربون صدقه تو بشم گل نازم . وای خدا جونم خیلی خوشحالم.

از صبح که بیدار شدم همش چشمم به ساعت هست و می گم فردا این موقع من در چه حالی هستم ؟؟؟؟

حس شیرینی هستش امیدوارم خداوند لذت مادر شدن رو به همه زنها بچشاند.

 

سعی کن این روز آخری که تو دل مامانی هستی حسابی خوش بگذرونی و استراحت کنی چون فکر کنم بیای بیرون نذارم بخوابی میخوام بوسه بارونت کنم.

امروز عصر میخوام با بابا احسان بریم حرم امام رضا(ع) و اونجا از خدا بخوام که بهترین رو برامون رقم بزنه و همه چیز به خیر و خوشی بگذره .

 

به امید لحظه ی دیدار غریبه ی آشنای من ........

دخترم انشاا...  پست بعدی که میام با عکسای خوشگل تو باشه .

مامانی هم واسه سلامتی خودت دعا کن هم واسه من . 


بووووووو سسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم
2 خرداد 91 18:02
دختر خاله
2 خرداد 91 18:45
Mozhde joon man ham emroz steres dashtam enshala farda in moqe hame chi be kheiro khoshi migzare va ma hasele zahamate 9 maheye toro mibinim. Qorboonesh beshe khalash
آسمونی
6 خرداد 91 12:29
سلام . تو وبلاگ سیسمونی عکسای سیسمونی گل دخترتونو دیدم و اومدم اینجا . خیلی از پستهاتونو خوندم . الان دیگه حتما نی نی به دنیا اومده و فکر کنم 4 روزه است . قدم نو رسیده تون مبارک . منتظر عکسای قشنگش هستم . راستی شما مشهد زندگی می کنین ؟
آسمونی
7 خرداد 91 13:04
سلام با اجازه لینک شدین .