پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

برای دخترم . . .

1391/4/3 18:06
نویسنده : مامان مژده
410 بازدید
اشتراک گذاری


دختر بی نظیرم

هر روز عاشق تر می شوم

وهر روز فکر می کنم امروز نهایت عشق است اما....

فردا می آید و می بینم که عاشق تر هستم


و هر ثانیه خدای را سپاس می گویم به خاطر این حس زیبای مادر بودنم!!!



شیرخواره من...شیره جانم هزاران بار بکامت باد.

لحظه ایست آن لحظه!!!   آن لحظه که مرا با تمام وجود نازنینت طلب میکنی...

کاش زمان متوقف شود.

خلوتی دونفره ؛ من و چشمان ناز تو , من و دستان کوچکت, عشق من و آرامش تو..مادرانه هایم ارزانی ات


مرا حس همین لحظات ناب بس است...!

 

خوب من !!


تمام تلاشم را برای خوب بودنت ....احساس خوب داشتنت... و لذت بردن از کودکی ات می کنم



و تو را هیچ توقعی نیست...

اینها همه برای تو احساس پاک مادرانه است و بس..!

 


بارالها ببخش به ما ابن امانت زیبایت را ....

 

niniweblog.com

 

عکسهای یک ماهگی دخمل نازم

پردیس و دختر خاله نازش (آترین جون)

این عکس ها رو ساعت 6 صبح گرفتم وقتی که بعد از کلی تلاش برای خوابوندن دختری دیدم هنوز سرحال و بیداره (قربونش بشم)

بالاخره فرشته کوچولو خوابش برد


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
3 تیر 91 21:08
جیگر خاله این وروجک.