پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

پردیس جون در 48 روزگی

1391/4/20 21:37
نویسنده : مامان مژده
483 بازدید
اشتراک گذاری

با گذشت روزها شاهد بزرگ شدن دختر کوچولومون هستیم چقدر زیباست وفتی لحظه لحظه مراحل رشد و قد کشیدن یک فرشته کوچولو رو در کنار خودت می بینی . . . .

پردیس جونم امروز 48 روزه شدی دیروز منو بابا واسه اولین بار بردیمت حمام (آخه تا حالا مامانی زحمت حمام بردنت رو می کشید) وای خیلی تو حمام بانمک بودی و مات و مبهوت اطراف رو نگاه میکردی راستشو بخوای یکم استرس داشتم آخه مثل ماهی سر بودی و باید خیلی مواظبت می بودیم، از حمام که اومدیم بیرون 4 ساعت حسابی خوابیدی حتی واسه شیر خوردن هم بیدار نشدی فکر کنم خیلی خسته بودی (بین خودمون بمونه عزیزم ولی چون دفعه اولمون بود خیلی ناشیگری درآوردیم مارو ببخش مامانی).

الآن دیگه خیلی چیزا یاد گرفتی ،اول از همه اینکه حسابی بغلی شدی و دوست داری همیشه  تو بغلمون باشی،  وقتی روی تخت میذارمت به عکس مامانو  بابا روی دیوار نگاه میکنی و دست و پا میزنی ، خنده هات هم بعد از چهل روزگی خیلی بیشتر شده و وقتی باهات صحبت می کنیم یک خنده خوشگل تحویلمون میدی، وقتی گرسنه میشی و شیر میخوای مثل گنجشک دهنتو باز می کنی و اینور اونور می کنی بعد دستتو میخوری اگر هم پتو دورت باشه پتوت رو میخوری، تازگیا هم که یاد گرفتی موهاتو میکشی بعدشم جیغ میزنی و من باید اون مشت کوچولوتو باز کنم تا آروم بشی  و از همه مهمتر اینکه بعضی شبا شب زنده داری میکنی  نمی دونم چرا خوابت نمی بره فکر کنم دل درد داری ولی بازم مطمئن نیستم چون زیاد گریه نمی کنیسوال، دیشب از ساعت 2:30 که واسه شیر خوردن بیدار شدی دیگه نخوابیدی تا ساعت 8 صبح که بابا احسان با پستونک خوابوندت من هم رو تخت بیهوش شده بودم . کاش می فهمیدم مشکلت چیه مامانی تا کمتر اذیت بشی!!!! 

راستی لباسهات هم یکی یکی داره برات کوچیک میشه و لباسهای سایز 3 ماهگیتو دارم تنت می کنم فدای اون دست و پای تپلیت بشم من.

خلاصه داستان  اینکه خیلی نفس شدی جیگر طلای من.ماچ

 

اینم چند تا عکس بعد از حمام دیروز و چند تا هم امروز ازت گرفتم.

 

عکس های بعد از حمام

 

اینجا داشتی یک کارایی می کردیچشمک

می خواستم ناهار بخورم گذاشتمت تو تشک بازی ولی فقط 5 دقیقه آروم بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
20 تیر 91 21:48
الهی قربون این فرشته کوچولو برم من.عاشق 2تا عکس اولشم حسابی داره خوردنی میشه جیگرخاله.