پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

مامان مژده شیرخشکی می شود

1391/6/19 19:00
نویسنده : مامان مژده
1,291 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم به خاطر حساسیت تو گل قشنگ، مامان مژده از خوردن لبنیات و فرآورده های شیر گاو محروم شد...

هفته قبل بردمت دکتر و دکتر  آزمایش داد که ببینیم به پروتئین شیر گاو حساسیت داری یا نه ؟ با اینکه جواب آزمایش منفی بود ولی دکتر گفت شیر و خامه و بستنی نخور منم چند روز رعایت کردم ولی دوغ و ماست می خوردم و دوباره به مشکل برخوردی و این دفعه دیگه کلا از خوردن لبنیات محروم شدم و باید از شیر خشک ضد آلرژی استفاده کنم . الان 2 تا شیر خشک آپتامیل اچ آ گرفتم که به جای شیر بخورم (فکر کن) نیشخند

مامانی باهام شوخی می کنه میگه خوب اینجوری که نمیشه بیا به پردیس شیر خشک بده خودت همه چی بخور متفکر بد فکری هم نیست هااااااا

شوخی کردم عزیزم حاضر نیستم یک لحظه هم فکرشو بکنم که تو شیر خودمو نخوری.

این نیز بگذرد ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رکسانا
23 شهریور 91 1:01
وای خدا چقدر دخترت شبیه خودته و جفتتون دوست داشتنی و خوشگلین...ماشالا
آرنیکا وزن گیریش خوبه...الان که 3 ماه و نیمشه وزنش 6800 هست با وزن تولد 3100
و خب حساسیتش خیلی خیلی زیاده و من از خوردن کلیه لبنیات گاوی و گوسفندی و هرچیزی که توش یذره حتی یذره شیر باشه محرومم. همینطور تخم مرغ و محصولات دریایی و ادویه جات و هرچیزی که قدیمیا بهش می گن حساسیت زا
اینقدر نشونه های آرنیکا بارز بود که کار به آزمایش نرسید.
خوبه که آلرژی پردیس خفیف هست و آزمایشش منفی بوده. ایشالا زود خوب شه