پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

غلت زدن دخملی

1391/8/14 21:00
نویسنده : مامان مژده
465 بازدید
اشتراک گذاری

پردیس جون حدود دو ماه پیش واسه اولین بار غلت زد یعنی وفتی به روی شکم میذاشتمش برمی گشت ولی خودش نمی تونست دمر بشه تا اینکه یکماه پیش یک یا دوبار  خودش به روی شکم غلت زد و فکر کنم بعدش دیگه یادش رفت ، شایدم از این حالت خوشش نمیومد چون دیگه غلت نزد .

روز جمعه 91/8/12  (ساعت 6 عصر) وقتی توی تشک بازی گذاشته بودمش دیدم سریع غلت زد بعدش هم گریه کرد که منو برگردون و خلاصه فکر کنم تا شب بیست بار غلت زد و منو از کار و زندگی انداخته بود چون باید سریع می رفتم و به پشت میذاشتمش.

دخملم تا شب کلی تمرین کرد و یاد گرفت بعد از غلت زدن خودش برگرده الان وقتی که غلت میزنه دیگه به من کاری نداره چون کار خودشو خوب یاد گرفته.

آفرین به دختر گلم  هورراااااااااااا   تشویق                         

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب......

 

شروع عملیات غلتیدن

دیگه بسه حالا برمی گردیم به این صورت .....

 

قبلش کلی غلت زده بود واسه همین یک دور 180 درجه زده و جای سرش با پاش عوض شده

قریونش بشممممممم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مری
15 آبان 91 10:36
ای جااااان جیگر این دختره نااااااااز
خدا نگهش داره برات هزااار ماشالااااااااااااااا


ممنون مری جون که به ما سر زدی
خدا آندیاجون رو هم واسه شماسالم و سلامت نگه داره بووووووس
مری
15 آبان 91 10:36
مامان موش موشک
16 آبان 91 15:51
سلام مژده جون چه قلم شیرینی داره کلی با سایتت سرگرم شدم امیدوارم پردیس کوچولو زیر سایتون بزرگ بشه از طرف من ببوسش

لطف داری عزیزم . شما هم رونیا جون رو ببوس
مامان مینا
19 آبان 91 8:06
سلام مژده جون خیلی خوشحال شدم از اینکه تو این چند روزی که نبودم بهم سر زدی و کامنت گذاشتی...
جان دلم... چقدر شیرینه برای یه مادر که قدم به قدم رشد پاره تنش رو ببینه و قشنگتر اینه که این رشد رو ثبت کنه تا ماندگار بشه... به تو مادر خوبی که توی ثبت این لحظه های قشنگ موفق عمل میکنی تبریک میگم عزیز دلم
و بهت تبریک میگم و خوشحالم که دختر کوچولوت داره روز به روز بزرگتر و توانمند تر میشه انشاله عروس شدنشم ببینی
بازم به من سر بزن عزیزم


مرسی عزیزم چشم حتما سر میزنم.
مامان مینا
19 آبان 91 8:12
راستی نوشته های قبلی رو هم خوندم خیلی خوب نوشتی... وای... باید از 3 آذر بری سر کار؟؟؟؟؟؟؟
اگه فوضولی نباشه میتونم بپرسم کارت چیه؟ هر روز هفته باید بری؟؟ اگه بری پردیس جون رو کجا میذاری؟؟؟ طفلی بچه های ما
واقعا ای کاش مرخصی نه ماه زود تر تصویب بشه ولی فکر نکنم اگه هم تصویب بشه شامل حال ما بشه...
من بعد از تعطیلات عید میرم سر کار..


عزیزم من مهندس کامپیوترم در اداره دولتی کار میکنم ساعت کاریم از 7:15 تا 2:15 هستش که یک ساعت هم پاس شیر دارم. فعلا باید نوبتی پیش مادرشوهرم و مامانم باشه.هههههههه. آره خدا کنه تصویب بشه