پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

مرواریدهای پردیس جونم

1391/8/21 14:47
نویسنده : مامان مژده
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

هزارو سیصد تاسلام

من اومدم بادندونام

می خوام نشونتون بدم

صاحب مروارید منم

یواش یواش و بی صدا

شدم جزء کباب خورا

 

چند روزی بود که لثه های پردیس جونم متورم شده بود، حدس زدیم که دندون تو راهه و این واسه ما خبر خوبی بود.

 

دختر گلم، روز شنبه 91/8/20 ساعت 11شب ، بابا احسان داشت با قطره چکون بهت قطره میداد که دیدم با خوشحالی منو صدا کرد گفت بیااااااا پردیس دندون درآورده اولش باورم نشد ولی وقتی صدای تق تق قطره چکون رو شنیدم که با دندونات برخورد میکرد دیگه مطمئن شدم که فرشته ها واست دندون آوردن وای که چه صدای نازی میداد، خدا جون خیلی خوشحال شدم.

دو تا دندون پائین با هم دراومدن . خیلی برام جالب بود که دقیقا تو سومین روزی که برات غذای کمکی رو شروع کردم دندون درآوردی !!!!وروجک واقعا فکر کردی الان قراره چی بخوری که سریع دندوناتو رو کردی؟؟؟؟؟ کباب؟؟؟؟؟متفکر نه عزیزم از این خبرا نیست

انشا... که همه دندونات براحتی دربیاد گلم

 

دخترم این مرواریدهای سفید مبارکت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مينا
22 آبان 91 0:28
مباركه گلم درساي من چهارونيم ماهه است كلوبو مي خونم خاموشم خدا حفظ كنه پرديس جونو


ممنونم میناجون که به ما سر زدی و کامنت گذاشتی درساکوچولو رو ببوس