پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

عکسهای عروسک 6 ماهه من

1391/9/11 15:39
نویسنده : مامان مژده
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله به جونت دختر گلممممم

 

 

91/9/4

 

لا حول و لا قوة الا بالله

91/9/2 ولیمه مکه عموجون من

 

91/9/4

 

 فدای سیب خوردنت بشم من عزیزززززمممممم

 

 91/9/2

**************

91/9/5 اینجا عصر عاشورا بود من گرسنه بودم واسه خودم غذا گرم کردم اینقدر مظلومانه به من نگاه میکردی که دلم کباب شد آخرم دستت رو کردی تو قابلمه مرغ ههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهیار
13 آذر 91 11:14
پردیس جون خیلی ناز شدی موهات منو کشته


مرسی سوده جون، می بینی موهاش چه رشدی داره !!! هههههه
گل پسر رو ببوسسسسسس
مریم (مامان ثنا)
14 آذر 91 1:25
سلام خاله جون چه وبلاگ زیبایی .دخملی من در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید به این ادرس بروید و بهش رای بدید می تونید دو تا رای بدید.تا پنج شنبه وقت رای دادنه.مرسی کد ثنا جون 36.ادرس ..................................... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان مینا
14 آذر 91 12:02
سلام مژده جون واقعا منو ببخش که این چند روز بهت سر نزدم الان ریحانه تو بقلمه و ما باهم داریم به تو و پردیس جون سلام میدیم. دیشب با خودم داشتم فکر میکردم که این روزا دیگه باید رفته باشی سر کار این بود که اومدم بهت سر بزنم خدا مامانی منصوره رو برات حفظ کنه و سایه ش همیشه بالای سر تون باشه
ریحانه گریه میکنه بعدا دوباره میام


خواهش میکنم عزیزم . خوشحالم که به فکر منی. ریحانه جونو ببوس
مينا
16 آذر 91 0:22
سلام عزيزم ماشاالله به گل دختر قبلا اومدم وبتون درساي من پنج نبم ماههشه منم دوسال مسهد بودم شهرك لشكر بوديم عاشق اونجام راستي من دو هفته ديکه غذاي كمكي شروع مي كنم جي بدم اول خوبه؟الان هفت و چهارصده وزنش سايت ندارم عضو كلوپم نيستم بي زحمت اينجا جواب بده صورت دخترم كاهي اوقات ضبر مي شه ممكنه حساسيت باشه؟الان زاهدانيم به خاطر شغل همسري اينجا تنهام هيج كسو نميشناسم تنهايي بجه داري سخته اونم تو محيطي مثل اينجا مي ترسم اينجا دكتراي حوب نداره اصلا برا بيمار ارزش قاءل نمي شن درسا رو بردم دكتر ميكم اين مشكلو داره دكتره برداشته ميكه مهم نيست فقط حواست باشهءشوهر خوب براش پيدا كني. مي ترسم حساسيت باشه جكار كنم؟


ممنونم مینا جون که به من و دخملی سر میزنی. آخی انشا... که زودتر کار همسری درست بشه و برگردین کنار خانواده هاتون.
من واسه پردیس غذای کمکی رو با فرنی آرد برنج درست کردم بعد از اینکه سرد میشه شیر خودم رو بهش اضافه میکنم. زبری پوست ممکنه از حساسیت باشه باید ببینی چه چیزهایی میخوری ادویه زیاد و رب زیاد و بعضی میوه ها مثله انگور حساسیت زا هستن خودت باید پیدا کنی.علائم دیگه ای نداره؟ قرمزی مقعد؟خس خس سینه یا سرفه؟ انشا... که حساسیت نیست
واسه دستور غذایی این سایت خیلی مفیده
http://www.professorsoltanzadeh.com/new/food/maintxt.htm
خوش باشی عزیزم