پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

مهمان زیبای وجودم . . .

1390/10/5 16:55
نویسنده : مامان مژده
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

عزیز دلم دوم دیماه من اولین تکونت رو توی دلم احساس کردم ، فرشته من این قشنگ ترین حسی بود که تجربه کردم.....

niniweblog.com

حالا دیگه تو رو زیر دلم احساست میکنم... و تکونهات مثل نبض هست و من فکر می کنم یک پروانه کوچولو توی دلم داره پرواز می کنه .....

کم کم داری  هفده هفدهم رو هم بسلامتی پشت سر میذاری و وارد هجدهمین هفته زندگیت میشی......

گل قشنگم دارم برای دیدنت و در آغوش کشیدنت لحظه شماری میکنم......دیگه الآن حسابی داری رشد می کنی و داری میشی یه انسان کامل.....

از خدا میخوام که تو این دوران خودش مراقبت باشه و تا سالهای سال بعد از عمر من هم در پناه خودش تو نازنینم رو حفظ کنه......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)