پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

روزهای برفی ...

1390/10/19 16:56
نویسنده : مامان مژده
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان خوبی عزیزم ؟

شنبه هفدهم دیماه هوا خیلی سرد بود و حسابی یخ بندون بود آخه چند روز قبل یک برف سنگین اومد و همه جا رو سفید پوش کرده،

niniweblog.com

من خیلی دوست داشتم برم برف بازی ولی بابا احسان نمی ذاشت می گفت خودتو نی نی سرما می خورین ولی من بازم یکم برف بازی کردم آخه گفتم شما هوس می کنی .

niniweblog.com

 

عصر ساعت ٧ من و بابا احسان رفتیم پیش خانم دکتر .

شکر خدا خانم دکتر از همه چی راضی بود فقط گفت چرا وزنت اضافه نشده منم گفتم آخه نی نی جون بد غذاست نمی ذاره من هر چیزی بخورم  .....

خلاصه واسم یک آزمایش قند خون نوشت و یک سونوگرافی ،که بعد از مطب خانم دکتر رفتیم سونوگرافی دکتر زندی و اتفاقات خوش اونجا رو تو پست بعدی می ذارم چون یک خبر داغ داغ دارم .

دوستت دارم فرشته کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)