پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

خوشحالم

1390/9/8 9:06
نویسنده : مامان مژده
374 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه من سلام

niniweblog.com

نفسم سلام

عزیزم فردا هفته سیزدهم هم تموم  میشه و من خوشحالم چون آخرین هفته از سه ماه اول بارداریم هست

niniweblog.com

عزیرکم

روزها در حال سپری شدن هستن و من روز به روز خوشحال تر و مشتاق تر

 

niniweblog.com

بهترینم

خوشحالم که خداوند منو لایق دونست و اجازه داد که بهترین تجربه دنیا رو  با تو احساس کنم

niniweblog.com

عزیزم خوشحالم

که من به واسطه تو مادر میشوم و میتوانم این لقب رو یدک بکشم

niniweblog.com

نفسم

تو بهترین هدیه خداوندی و بهترین هدیه را به من ارزانی داشتی

از اینکه تونستم لذت مادر شدن را با وجود تو بچشم در پوست خود نمیگنجم

دوست دارم بهترینم  سعی کن تو دل مامانی خوش بگذرونی!!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale zohre
15 آذر 90 17:15
elahi khale ghorboonet beshe azize 3 mahe maaa
khale farzane
15 آذر 90 17:23
khoshgele mu ferferiye man besabrane montazer didanet hastam
khale mahnaz
15 آذر 90 17:25
عشقه خاله دوست دارم زودتر روی ماهتو ببینم