پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

صداي زندگي

1390/9/18 17:08
نویسنده : مامان مژده
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 80 گرمي مامان

سلام نفسم

ماماني شنبه 90/9/12 رفتم پیش خانم دکتر صديقيان و صدای زیبای قلبت رو شنیدم

تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ

عشق من

صدای قلبت ، صدای زندگیست.

دردونه من این زیبا ترین آهنگی بود که تا حالا شنیده بودم

بهترینم

نمیدونی چه حالی داشتم وقتی صدای قلبت فضای اتاق رو پر کرد!!!!

 

مثل قلب گنجشك  تند و تند میزد قلب كوچولوت 145 بار در دقيقه ميزد ، اشك تو چشمام جمع شده بود و صداي قشنگ قلبتو واسه بابا احسان هم ضبط كردم خيلي احساساتي شده بود و باورش نمي شد و همش خدا رو شكر مي كرد و قربون صدقت مي رفت. اي كلك هنوز نيومدي كلي بابايي رو عاشق خودت كردي.چشمک

قرار شد ماه ديگه كه نوبت دكتر دارم خانم دكتر سونو كنه ببينه شما يك دختر ناز و ماماني niniweblog.com  هستي يا يك پسر با نمك و خوردنيniniweblog.com !!!!! ؟؟؟

مامان و بابا باید فعلا صبر كنن تا چند هفته ديگه بگذره بعد متوجه اين موضوع بشن.اما شما هر چي كه باشي واسه مامان و بابات عزيز و يكي يه دونه اي. من و بابا خيلي خوشحاليم كه يه هفته ديگه هم گذشت.منتظرتيم ني ني جون.

 

 عزیزم

به همین زودی صدای قلبتو واست میگذارم تا بتونی در آینده بشنوی

 

دوست دارم هزارتااااااااااااااااا . niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ني ني شكلك
18 آذر 90 18:32
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)