پردیسپردیس، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

❤پردیس جون، بهشت مامان و بابا ❤

معمای جنسیت نی نی!!!!!

1390/9/27 19:49
نویسنده : مامان مژده
775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچول موچول مامان ،خوبی  وروجک؟

این روزا خیلی دوست دارم برم بازار و واسه تو فرشته کوچولو لباسای خوشگل خوشگل بخرم ولی مامانی ،نمی دونم باید دخترونه بخرم یا پسرونهniniweblog.com

 

خودتو نشون بده دیگه جیگری  ...

دیروز عصر یک دفعه به بابا احسان گفتم بیا بریم سونو گرافی شاید الان که وارد هفته ١٦ شدم جنسیت نی نی مشخص بشه، سریع لباس پوشیدیم و رفتیم سونوگرافی دکتر زندی و بدون نسخه دکتر نوبت گرفتیم. تو سالن انتظار دل تو دلم نبود که بالاخره ببینم شما چی هستی گلم؟؟؟؟

نوبتمون که شد بابا احسان شروع کرد به فیلم گرفتن ،منم که از دیدنت داشت قند تو دلم آب می شد Rollچقدر بزرگ شدی مامانی !! دلم ضعف کرد واسه بوسیدن دست و پاهای کوچولو و ناز و شکم قلمبت(مامان فدای تو جیگر طلا) عسلم شماخیلی تکون می خوردی www.smilehaa.orgو شیطونی می کردی ، دکتر خندش گرفته بود هر چی سعی کرد نتونست تشخیص بده که شما ناز دختری یا گل پسر.

آخرش گفت از اینکه خیلی وروجکی باید دختر باشیniniweblog.com ولی باید هنوز چند هفته دیگه صبر کنیم .

تا آخر شب چند بار فیلماتو نگاه کردیم و با بابایی قربون صدقه شما نی نی شر و بلا می شدیم.

نی نی جون من و بابایی عاشقتیممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباییت
27 آذر 90 23:48
از همین الان میخوام بگم دختر ناز وروجکم ولی میترسم ناشکری بشه خیلی ما رو ذوق زده کردی وقتی به مانیتوره سونو نگاه میکردم یه آن میخواستم بگیرمتو با تمام وجودم بغلت کنم واااااااااااااااییییی که اگه اینجا می بودی از تو بغلم پایین نمیذاشتمت امیدوتریم سالم و صالح و خداوند بزرگ از بندگان خاصش قرارت بده عزیز نازم